Huurders - FAQ - Wijzigingen Algemene Voorwaarden

Naar aanleiding van de wijzigingen in ons prijsmodel, per 1 maart 2017, vinden er ook enkele wijzigingen plaats in onze Algemene Voorwaarden. De wijzigingen zijn voornamelijk bedoeld om de huidige Algemene Voorwaarden af te stemmen op het nieuwe prijsbeleid, om onze diensten te verbeteren en de Algemene Voorwaarden duidelijker en beter leesbaar te maken.

De nieuwe Algemene Voorwaarden gelden voor nieuwe gebruikers bij registraties vanaf 1 maart 2017. Bestaande gebruikers van ons platform wordt met ingang van 1 maart gevraagd om akkoord te gaan met de nieuwe voorwaarden bij het inloggen op ons platform.

Vragen met betrekking tot de wijzigingen in de Algemene Voorwaarden beantwoorden wij in onderstaande Veelgestelde Vragen.

Waar kan ik de nieuwe Algemene Voorwaarden terugvinden?

Vanaf 1 maart 2017 vragen wij je, bij het inloggen op ons platform, om de nieuwe Algemene Voorwaarden te accepteren. Je kunt de voorwaarden daar doornemen en accepteren.

De nieuwe Algemene Voorwaarden kun je, vanaf 1 maart 2017, hier lezen.

Wat is er precies veranderd ten opzichte van de oude voorwaarden?

De Algemene Voorwaarden hebben wij aangepast om ze duidelijker en makkelijker leesbaar te maken. Kleine tekstuele aanpassingen zijn gedaan om de leesbaarheid te vergroten.

Vanwege het nieuwe SnappCar prijsmodel dat ingaat op 1 maart 2017 hebben aanpassingen plaatsgevonden in de definitie van Huursom, Huurvergoeding en Kilometervergoeding. Om onze gebruikers te beschermen en de betrouwbaarheid van voertuigen op het platform te verbeteren hebben we striktere regels ingevoerd wat betreft het onderhoud van Voertuigen en de toelating op het platform.

We hebben verduidelijkingen toegepast en kleine aanpassingen gedaan om de Algemene Voorwaarden  af te stemmen op het digitale SnappForm en de wijzigingen in de registratieprocedure die eerder plaatsvonden.

De artikelen die per 1 maart 2017 een belangrijke wijziging hebben ondergaan of zijn toegevoegd zijn: Artikel 5.3, Artikel 5.9, Artikel 7.1 sub b, Artikel 8.4 & 8.6 sub c &  Artikel 8.10, Artikel 9.5,  Artikel 11.6 sub c, Artikel 11.9 en Artikel 15.3.

Heb je specifieke vragen over de veranderingen in de Algemene Voorwaarden? Neem dan contact op met ons Community Team via support@snappcar.nl en vermeld “Algemene Voorwaarden” in de onderwerpregel, wij beantwoorden je vragen graag!  

Hoe ga ik akkoord met de nieuwe Algemene Voorwaarden?

De eerstvolgende keer dat je vanaf 1 maart 2017 inlogt op onze website kom je automatisch op de pagina met onze nieuwe Algemene Voorwaarden. Hier kun je de aangepaste voorwaarden doornemen en aangeven of je akkoord gaat. Neem eerst de nieuwe Algemene Voorwaarden door en accepteer ze vervolgens, daarna kun je gewoon weer gebruik maken van SnappCar! Belangrijk om te weten: om te kunnen blijven (ver)huren via SnappCar moet je akkoord gaan met deze aangepaste Algemene Voorwaarden.

***

Bedankt voor je deelname aan en vertrouwen in SnappCar! Aarzel niet om contact met ons op te nemen wanneer je vragen hebt over de nieuwe Algemene Voorwaarden!

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Geen antwoord op je vraag?

Neem contact op met onze community support
Mogelijk gemaakt door Zendesk