Heeft een huurder de auto teruggebracht met onvoldoende brandstof?
Vraag dan altijd eerst de huurder de brandstofkosten direct aan jou te betalen: ervaring leert dat dit het makkelijkst én het snelst gaat. We raden je aan om dit via de SnappCar app én WhatsApp te regelen en een betaalverzoek mee te sturen. Vermeld hierbij eveneens een betaaltermijn, bijvoorbeeld binnen maximaal één week.
Lukt het niet om de brandstof onderling te verrekenen? Gebruik dan onderstaand formulier om de aanvraag voor het verwerken van de brandstofkosten naar ons toe te sturen. We nemen deze dan zo spoedig mogelijk in behandeling.
Hou de volgende gegevens bij de hand:
- Boekingsnummer
- Kenteken van jouw auto
- Screenshot(s) van de tankbon of (bank)afschrift
- Screenshot(s) van je WhatsApp/SMS bericht aan de huurder
NB. Zonder bewijs kunnen wij helaas de aanvraag niet in behandeling nemen.
Klik hier als je het formulier vanuit de SnappCar App wil invullen
Vul hier het formulier in:
https://snappcar.typeform.com/to/HEvYbna5