Waar ben je naar op zoek?

Ik kan mijn borg niet terugvragen, wat nu?

 

Je kunt je borg 3 werkdagen na de afloop van je boeking terugvragen. Lukt het niet om de borg terug te vragen? Dan voldoe je (nog) niet aan de voorwaarden voor het terugvragen van de borgsom. Loop even het volgende na: 

  • Heb je de uitbetalingsinstellingen ingevuld? Indien dit niet het geval is, kun je dit doen door de naam van uw bankrekening en uw volledige IBAN-rekeningnummer op te geven in je profiel
  • Je huidige boeking is afgelopen en je hebt geen boekingen voor de toekomst gepland
  • Je hebt geen lopende schadeclaims of andere openstaande schulden in je profiel

Als u het verzoek tot teruggave van de borg succesvol heeft ingediend, staat de borg binnen 8 werkdagen op uw bankrekening. Mochten er na het controleren van de bovenstaande lijst nog steeds problemen optreden, neem dan gerust contact op met ons Support team. 

Heb je nog meer vragen?
Een aanvraag indienen