Waar ben je naar op zoek?

Een boeking wijzigen

In de meeste gevallen kun je de boeking zelf wijzigen, in sommige gevallen kunnen wij je hierbij helpen. 

Boeking verlengen

Een boeking verlengen kun je zelf doen via je Snappcar account. Je klikt op desbetreffende boeking in je SnappCar account en kiest daar voor 'boeking verlengen'. Dan wordt het verzoek de boeking te verlengen naar de verhuurder verstuurd. Wanneer de verhuurder deze accepteert, kun je de eventuele extra kosten betalen. Wanneer je dat hebt gedaan, is de verlenging bevestigd en kun je de auto op het nieuwe tijdstip retourneren. Je kunt boeking meerdere keren verlengen, zolang de eigenaar hiermee akkoord is. Hou er wel rekening mee dat je enkel kunt verlengen zolang de huidige huurperiode nog loopt, zodra deze is afgelopen kun je niet meer verlengen. Dan zul je een nieuwe boeking moeten maken. 

 

Boeking vervroegen of inkorten

Ons support team kan je helpen de aanvangstijd te vervroegen of de eindtijd in te korten. Wanneer je onderstaand formulier invult, komen we zo snel mogelijk bij je terug wat betreft je verzoek.  Let op: wanneer je een boeking verkort, ontvang je geen terugbetaling voor de resterende tijd. Je betaalt het bedrag van de originele boeking. Hou er rekening mee dat de nieuwe starttijd/eindtijd alleen is goedgekeurd wanneer deze is geaccepteerd door de verhuurder en je de eventuele extra kosten hebt betaald.


Wijzigingsformulier