Verhuurders - Mogelijke problemen bij registratie

Upload van het document mislukt

De beste manier om een rijbewijs te uploaden is om een bestand in JPEG formaat van maximaal 2 MB te gebruiken. Wanneer je een foto maakt let er dan op dat het resultaat niet wazig is maar scherp en duidelijk leesbaar. Beter is om een scan te maken, let daarbij op dat je zowel een bestand van de voor- en achterkant nodig hebt.

Document is afgewezen

Het document kan om verschillende redenen zijn afgewezen. Vaak heeft dit met de kwaliteit en de leesbaarheid van het bestand te maken. Soms is dit omdat het document verlopen is. Indien het niet lukt stuur dan een bericht naar support@snappcar.nl met de bestanden in de bijlage.

Niet in het bezit van een EU-rijbewijs

Helaas accepteren we op dit moment alleen EU-rijbewijzen, alle anderen worden automatisch afgewezen. Dit is een voorwaarde die is gesteld door onze verzekeraar. Momenteel zijn wij in gesprek met hen om de mogelijkheden te bekijken om alle rijbewijzen toe te staan, alleen is het op dit moment nog niet mogelijk.

De betaling is afgewezen

Het kan voorkomen dat het systeem de betaling ter verificatie van jouw account afwijst. Het systeem controleert de naam op de betaalrekening, je kunt deze dus niet doen vanaf een zakelijke rekening. In sommige gevallen gaat dit mis bij een en/of rekening neem dan even contact op met ons Community team.

Merk of model van de auto onbekend

Wanneer je jouw auto probeert te registreren en het merk/model staat er nog niet tussen kan het zijn dat onze database deze nog niet kent. Stuur dan een bericht naar support@snappcar.nl met daarin het merk, model, kenteken en nieuwwaarde. Dan kunnen we dit voor je toevoegen.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Geen antwoord op je vraag?

Neem contact op met onze community support
Mogelijk gemaakt door Zendesk