Verhuurders - Tijdens de boeking - Verlengen en terugbrengen

Verlengen

Het is mogelijk om een boeking eenmalig te verlengen. De huurder moet een verlenging aanvragen, dit kan tot 60 minuten voor het eind van de boeking rond hebben, daarna is een verlenging niet meer mogelijk!

Voorbeeld:
Een boeking eindigt om 18:00,de verlenging moet dan om 17:00 aangevraagd, geaccepteerd én betaald zijn. Na 17:00 is dit dus niet meer mogelijk.

Verlengen is simpel! Jouw huurder dient de website een verlengingsverzoek in. Wanneer jij deze accepteert en de huurder heeft betaald is de verlenging definitief. De nieuwe huurperiode is zichtbaar in Mijn SnappCar, er hoeft niet opnieuw ingecheckt te worden alleen de eindtijd veranderd.

Let op: de huurder moet na acceptatie de boeking betalen, alleen dan is de verlenging compleet. Geen bericht van de betaling gehad, dan is de verlenging niet akkoord en moet de huurder een nieuwe aansluitende boeking doen of de auto terugbrengen.

Terugbrengen

Aan het eind van de boekingsperiode moet de huurder de auto weer bij jou terugbrengen en kunnen jullie de check-out afronden. De check-out kan ook eerder worden gedaan als de huurder eerder terugkomt.

Na afloop van de boeking heb je maximaal 48u om de check-out af te ronden. Daarna wordt de boeking gesloten en kan deze niet meer gewijzigd worden. 

Zie ook: Na de verhuurperiode - Check-out en uitbetaling

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Geen antwoord op je vraag?

Neem contact op met onze community support
Mogelijk gemaakt door Zendesk