Verhuurders - Bekeuringen verwerken

Het kan voorkomen dat jouw huurder tijdens de verhuurperiode een parkeer- of verkeersboete krijgt. Je dient dit eerst onderling met de betreffende huurder op te lossen. Een bekeuring kan natuurlijk gebeuren maar het is belangrijk dat de huurder dit adequaat oppakt en het geld naar je overmaakt.

Lukt dit niet? Dan kunnen wij het ook voor je oplossen en zorgen dat je de kosten snel vergoed krijgt. Check eerst of de bekeuring gereden is in de verhuurperiode en bij welke boeking deze hoort. Vervolgens ga je naar het contactformulier of support@snappcar.nl en doe je een upload van de bekeuring. Zorg ervoor dat de beschikking in zijn geheel wordt weergegeven op de afbeelding, we sturen namelijk ook een kopie naar de huurder om aan te kunnen tonen met welke reden wij geld afschrijven van zijn of haar rekening.

Na ontvangst van jouw bericht nemen wij de bekeuring in behandeling en incasseren wij het bedrag bij de huurder. Hierbij brengen we tevens €10 extra administratiekosten in rekening. We maken daarna direct het bedrag van de bekeuring aan jou over zodat jij de bekeuring kunt betalen. De kosten van een bekeuring worden volledig door ons vergoed, ook wanneer het ons niet lukt om het bedrag bij de huurder af te schrijven.

Vergeet niet om op tijd te betalen! Hier ben je als verhuurder zelf verantwoordelijk voor, SnappCar is niet gemachtigd om verhogingen te verwerken. Gelukkig is over het algemeen de betalingstermijn bij de betreffende instanties vrij ruim, maar het kan voorkomen dat je de bekeuring eerst dient voor te schieten. 

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Geen antwoord op je vraag?

Neem contact op met onze community support
Mogelijk gemaakt door Zendesk