Huurders - Boeking annuleren

 

Het annuleren van een boeking is altijd mogelijk zolang de boeking nog niet is gestart. Dit kan via Mijn SnappCar > Mijn Boekingen > klik op de desbetreffende boeking > kies Annuleren. Let op: een boeking  die eenmaal gestart is kun je niet meer annuleren.

SnappCar annulerings- en administratiekosten bij Boekingen

Wanneer de boeking nog niet is betaald, is annuleren altijd kosteloos. Is de betaling al gedaan? Dan zijn er annuleringskosten aan verbonden.

Reden

Kosten

Boekingen annuleren voor betaling

€0 - geen kosten

Boeking annuleren na betaling

meer dan 24 uur voor aanvang van de boeking: terugbetaling betaalde huursom - €10

minder dan 24 uur voor aanvang van de boeking: geen terugbetaling - verhuurder wordt uitbetaald


Wil je een
betaalde boeking annuleren om te wijzigen? Dan moet de verhuurder annuleren en moet je zelf een nieuwe boeking indienen. Wanneer je als huurder zelf annuleert wordt de verhuurder in sommige gevallen uitbetaald of worden er automatisch annuleringskosten in rekening gebracht. Dit is een automatisch proces dat wij niet kunnen omdraaien.

Check ons complete boetebeleid voor meer informatie. Eventuele restitutie vindt automatisch plaats. Vergeet niet om de verhuurder op de hoogte te brengen dat de boeking niet door kan gaan!

Indien je van mening bent dat de annuleringskosten niet op zijn plaats zijn, annuleer de boeking dan niet en neem direct contact op met SnappCar’s Community team via support@snappcar.nl o.v.v. het boekingsnummer. We zullen dan overwegen de boete te laten vervallen en de boeking voor je annuleren. Indien je de boeking wel annuleert en achteraf pas contact opneemt kunnen we niets meer voor je doen.

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Geen antwoord op je vraag?

Neem contact op met onze community support
Mogelijk gemaakt door Zendesk