Huurders - Tijdens de boeking - Verlengen

Het is mogelijk om een boeking eenmalig te verlengen. Dit kan tot 60 minuten voor het einde van de boeking in orde worden gemaakt, daarna niet meer. Neem altijd eerst (telefonisch) contact op met de verhuurder om aan te geven dat je wilt verlengen, als deze aangeeft dat het kan kun je de verlenging indienen.

Hoe het werkt
Stel een boeking eindigt om 18:00 dan moet de verlenging om 17:00 aangevraagd, geaccepteerd én betaald zijn. Na 17:00 is dit dus niet meer mogelijk.

Verlengen is heel simpel!

Ga via Mijn SnappCar > Boekingen > klik op de desbetreffende boeking > kies Verlengen en dien het verlengingsverzoek in. Wanneer de verhuurder deze accepteert en jij betaalt (indien van toepassing) dan is de verlenging pas definitief. De nieuwe huurperiode is dan zichtbaar in de boeking, je hoeft in dit geval niet opnieuw een check-in te doen.

Let op: kun je de verlenging niet (volledig) afronden dan moet je een nieuw huurverzoek indienen! Een niet betaalde verlengen gaat niet door en dan zul je de auto als nog op het originele tijdstip moeten terugbrengen.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Geen antwoord op je vraag?

Neem contact op met onze community support
Mogelijk gemaakt door Zendesk