Bijkomende acties bij pech

Reparaties in het buitenland

Auto’s die stranden die en niet ter plekke gerepareerd kunnen worden, worden vrijwel altijd afgesleept naar de garage van de verhuurder. Wanneer de SnappCar in het buitenland strandt, zal er eerst bekeken worden of de auto binnen 2 werkdagen gemaakt kan worden. De kosten voor transport  zijn erg hoog en dus zal er gerepareerd worden indien mogelijk. Een garage zal een diagnose stellen en inschatten welke reparaties er gedaan dienen te worden en tegen welke kosten. 

Ons Support team zal in een dergelijk geval telefonisch contact met de verhuurder opnemen om te overleggen. Bij gegronde redenen kan de verhuurder besluiten om af te zien van reparatie en zal de auto alsnog terug worden gebracht.

Afsluiten van de boeking

Normaal gesproken breng je de auto terug bij de verhuurder en kunnen jullie de huur afsluiten middels een controle van de auto, het noteren van het brandstofpeil en aantal gereden kilometers. Wanneer de auto via een transport wordt afgesleept is dit veelal niet mogelijk. Het is verstandig om af te spreken met de verhuurder op welke wijze deze controle alsnog plaatsvindt, zodat jullie de verdere afhandeling kunnen afstemmen. 

 

Zie ook: Wat te doen bij pech?

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Geen antwoord op je vraag?

Neem contact op met onze community support
Mogelijk gemaakt door Zendesk