Contact met SnappCar

Helemaal de weg kwijt, kun je het echt niet vinden of loop je vast? Heb je vragen over een boeking, betalingen, je account of is iets anders onduidelijk, neem dan contact op met ons Community Support Team! Waar kunnen we je bij helpen?

Het Support team is bereikbaar op:
Maandag t/m vrijdag 09:00 - 18:00

Zaterdag 08:00 - 14:00

Neem contact op via:

- Email (support@snappcar.nl)

  • Vermeld je naam, je vraag/opmerking, je boekingsnummer en voeg eventuele afbeeldingen toe (bijvoorbeeld als de upload van je rijbewijs niet lukt). Door ons van genoeg informatie te voorzien kunnen we je sneller en beter helpen.


- Telefoon (+31 (0)30 208 7011)

  • In geval van pech of ongeval kies Optie 1. Je wordt meteen doorverbonden met de Allianz Global Assistance alarmcentrale (24/7 bereikbaar).

  • Om ons Community Support team te spreken kies Optie 2. Het kan voorkomen dat alle lijnen bezet zijn, probeer het dan later nog eens of blijf even hangen en swing mee met onze deuntjes. Je kunt ook via e-mail contact met ons opnemen.

  • Bel je buiten openingstijden, dan kun je ook een voicemail inspreken en nemen we zo snel mogelijk contact met je op. Vermeld je naam, je vraag en je boekingsnummer (indien van toepassing). Je kunt ook via e-mail contact met ons opnemen.

- SMS (+31 (0)970 0449 9110)

  • Heb je een korte vraag? Dan zijn we ook via sms bereikbaar. Vergeet niet je boekingsnummer te vermelden.

Verhalen delen
Heb je een tip of een mooie ervaring die je wilt delen? Laat het ons weten via community@snappcar.nl of deel je verhaal via Facebook en Twitter!

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Geen antwoord op je vraag?

Neem contact op met onze community support
Mogelijk gemaakt door Zendesk