Verhuurders - Verzoek of boeking wijzigen

Huurverzoek wijzigen

Ontvang je een huurverzoek en komen de tijden niet helemaal overeen met wat jou uitkomt? Vraag dan de huurder om een nieuw huurverzoek in te dienen voor de juiste data en tijden.

Betaalde boeking wijzigen

Wanneer de tijden van een boeking niet kloppen of de boeking moet bv. een dag eerder beginnen dan moet deze gewijzigd worden. Dit kan alleen door een boeking te annuleren en door de huurder opnieuw aan te vragen. In dit geval moet jij als verhuurder annuleren.

Wanneer je een betaalde boeking annuleert om te wijzigen, dan moet de huurder zelf een nieuwe boeking indienen. Wanneer de huurder annuleert worden er automatisch annuleringskosten in rekening gebracht en word jij als verhuurder in sommige gevallen uitbetaald. Dit is een automatisch proces dat wij niet kunnen omdraaien. Daarom is het van belang dat je als verhuurder de boeking annuleert zodat de huurder opnieuw een verzoek kan indienen en het geld krijgt teruggeboekt.

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Geen antwoord op je vraag?

Neem contact op met onze community support
Mogelijk gemaakt door Zendesk