Verhuurders - Verzoek of boeking annuleren

Het is altijd mogelijk om een boeking voor aanvang te annuleren. Het annuleren van een boeking is online mogelijk via Mijn SnappCar > Mijn verhuur > klik op de desbetreffende boeking > kies Annuleren.

Annuleren voor de betaling is altijd kosteloos. Indien boekingen na betaling zomaar geannuleerd worden zijn wij genoodzaakt kosten in rekening te brengen. 

Check het boetebeleid voor de exacte bedragen. Eventuele restitutie naar de huurder vindt automatisch plaats. Vergeet niet om de huurder op de hoogte te brengen dat de boeking niet door kan gaan!

Betaalde boeking annuleren om te wijzigen

Wanneer de ophaal - en terugbrengtijden van de boeking niet kloppen of de boeking moet bv. een dag eerder beginnen dan moet deze gewijzigd worden. Dit kan alleen door een boeking te annuleren en opnieuw (door de huurder) aan te vragen. In dit geval moet jij als verhuurder annuleren.

Wanneer je een betaalde boeking annuleert om te wijzigen, dan moet de huurder zelf een nieuwe boeking indienen. Wanneer de huurder annuleert worden er automatisch annuleringskosten in rekening gebracht en word jij als verhuurder in sommige gevallen uitbetaald. Dit is een automatisch proces dat wij niet kunnen omdraaien. Daarom is het van belang dat je als verhuurder de boeking annuleert zodat de huurder opnieuw een verzoek kan indienen en het geld krijgt teruggeboekt.

Wanneer je het niet eens bent met een eventueel in rekening gebrachte boete, neem dan contact op met ons Community Support team via het contactformulier.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Geen antwoord op je vraag?

Neem contact op met onze community support
Mogelijk gemaakt door Zendesk