Verhuurders - Wat als de huurder te laat is?

Aan het begin van de verhuurperiode spreek je samen af waar en hoe laat jullie elkaar ontmoeten voor de overdracht van de auto. Het kan natuurlijk gebeuren dat de huurder iets te laat is en daar is soms niets aan te doen. Als daar tijdig over wordt gecommuniceerd, hoeft dat geen probleem te zijn.

Wil de huurder de auto echt langer houden dan moet deze een verlenging aanvragen - hoe dat precies werk lees je hier:  Verhuurders - Tijdens de boeking - Verlengen en terugbrengen

Omdat je onderling afspraken maakt, bemoeien wij ons vanuit SnappCar hier niet mee. We gaan ervan uit dat jullie eventuele compensatie voor ongemak of gemiste huuropbrengsten onderling met elkaar regelen. De verzekering loopt in dit geval door totdat de auto weer bij jou is ingeleverd.

Mocht het echter op een vervelende manier lopen dan kun je natuurlijk altijd een klacht indienen. Dat kun je doen via ons contactformulier. We helpen je dan om dit op een prettige manier op te lossen.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Geen antwoord op je vraag?

Neem contact op met onze community support
Mogelijk gemaakt door Zendesk