Voor de huurperiode - Beschikbaarheid

Via de website kun je heel gemakkelijk auto’s vinden die beschikbaar zijn gesteld door onze verhuurders. Zoek op de data wanneer jij een auto nodig hebt en je ziet alleen auto’s die dan beschikbaar zijn. Om de auto daadwerkelijk te reserveren stuur je  een huurverzoek aan de verhuurder. Zodra de  verhuurder het verzoek accepteert  kun je betalen en is je boeking definitief.

We raden onze verhuurders aan om hun beschikbaarheid zo actueel mogelijk in te stellen, om teleurstellingen bij huurders te voorkomen. Desondanks kan het voorkomen dat de door jouw gekozen verhuurder het huurverzoek afwijst. We raden je daarom aan om altijd meer dan één huurverzoek uit te zetten. Je kunt maximaal drie huurverzoeken doen voor dezelfde huurperiode. Wanneer één van de huurverzoeken wordt geaccepteerd en betaald vervallen de andere twee automatisch.

Reageert niemand op jouw huurverzoek? Dan gaat ons systeem automatisch op zoek naar alternatieven bij jou in de buurt.  We stellen pas een alternatief aan je voor wanneer deze door de verhuurder is geaccepteerd. Zo weet je zeker dat je deze auto kunt huren. Je hoeft dan alleen nog maar te betalen wanneer je besluit akkoord gaat met het geboden alternatief! Je kunt deze zoekoptie overigens in- of uitschakelen in jouw profiel.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Geen antwoord op je vraag?

Neem contact op met onze community support
Mogelijk gemaakt door Zendesk