Hoe werkt SnappCar?

 1. Registreer en verifieer je account!

Wat hebben we van je nodig:

- een geldig rijbewijs: maak een leesbare, heldere kopie of foto en upload deze via het platform

- algemene informatie: naam, adres, leeftijd en telefoonnummer

- een verificatie: dit kan via social media of middels een overschrijving van 1 cent

 

2. Dien een huurverzoek in!

De perfecte auto gevonden? Vul dan de ophaal- en terugbreng datum in en kies het exacte tijdstip van ophalen en terugbrengen. Schrijf in het kort waar je de auto voor nodig heb en verzenden maar!

 

3. In behandeling - Even wachten...

De verhuurder kan nu het verzoek accepteren of afwijzen. In geval van acceptatie krijg jij bericht dat je kunt betalen! Dit gaat gemakkelijk via iDeal of credit card. 

In geval van afwijzing moet je op zoek naar een alternatief! Ga weer terug naar de zoekpagina en verzend een nieuw huurverzoek.

 

4. Geaccepteerd - Betaald - Ophalen!

Wanneer het huurverzoek is geaccepteerd en betaald ontvangen jullie beiden een bevestiging via e-mail, hier vind je ook het adres. Bij het ophalen van de auto doorlopen jullie beiden de check-in en stellen jullie zo de status van de auto aan het begin van de boeking vast.

Let op: de auto is alleen verzekerd als de check-in succesvol is doorlopen en is afgerond.

 

5. Tanken en terugbrengen

Vlak voor je de auto terugbrengt (vraag aan de verhuurder waar het dichtsbijzijnde tankstation is) zorg je dat het brandstofpeil weer zo is zoals aan het begin van de boeking. Bij terugkomst doorlopen jullie  de stappen van de check-out. Et voilá, je hebt de boeking er op zitten!

Heb je bij één van deze stappen hulp nodig? Neem dan contact met ons op, dit doe je via support@snappcar.nl 

Zie ook:

Eerste keer huren - hoe werkt het? 

Digitale SnappForm - Hoe werkt het? - Huurders

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Geen antwoord op je vraag?

Neem contact op met onze community support
Mogelijk gemaakt door Zendesk