Huurders - Wat te doen bij pech?

Tijdens de boekingsperiode ben je verzekerd in het geval van pech. Wanneer de auto ineens niet meer goed werkt, er waarschuwingslampjes gaan branden of een vreemde geur/rook ontstaat parkeer de auto dan direct op een veilige plek. Probeer te ontdekken wat er mis is en bel de pechdienst via 030 208 7011 en kies optie 1.

Wanneer je met pech komt te staan, neem dan contact op met ons telefoonnummer:

Nederland: +31 (0)30-2087011

Zweden: +46840309592

Denemarken: +4589883586

Duitsland: +49 30 588 49323

NB. bovenstaande telefoonnummers zijn van toepassing op het land waarin je de SnappCar hebt gehuurd.

Je wordt doorverbonden met Allianz Global Assistance (AGA) en ze zullen je adequaat verder helpen met de pechsituatie.

In het geval van pech in Nederland krijg je maximaal 2 dagen vervangend vervoer. In het geval van pech in het buitenland is er een mogelijkheid voor vervangend vervoer tot aan het einde van de boeking. Er is alleen recht op vervangend vervoer, wanneer de auto niet binnen 2 werkdagen gerepareerd kan worden. Mocht de auto namelijk wel gerepareerd worden, dan kun jij weer veilig op weg met jouw SnappCar en is inzet van een vervangende auto niet nodig. 


 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Geen antwoord op je vraag?

Neem contact op met onze community support
Mogelijk gemaakt door Zendesk