Huurders - Op tijd zijn

Tijdens de boekingsperiode zijn jij en de auto verzekerd. Het is daarom ook belangrijk dat je de tijden die bij de boeking horen aanhoudt. Wel is het zo dat je samen met de verhuurder afspraken kunt maken over het juiste tijdstip om de auto op te halen (de check-in is 30 minuten voor de start beschikbaar) maar je kunt de auto niet eerder dan dat ophalen of later terugbrengen.

Wil je de auto wel eerder ophalen dan zullen jullie de boeking moeten annuleren en een nieuwe boeking met de juiste tijden moeten aanvragen.

Weet je dat je te laat gaat komen? Zorg dan dat je een verlenging aanvraagt. 

Zie ook: 

Wat is de status van mijn boeking?

 

 

Het kan natuurlijk gebeuren dat een van jullie te laat is en daar is soms niets aan te doen. Als daar tijdig over wordt gecommuniceerd, hoeft dat geen probleem te zijn. Omdat je onderling afspraken maakt, bemoeien wij ons vanuit SnappCar hier niet mee. We gaan ervan uit dat jullie eventuele compensatie voor ongemak of gemiste huuropbrengsten onderling met elkaar regelen.

Mocht het echter op een vervelende manier lopen dan kun je natuurlijk altijd een klacht indienen. Dat kan via onze website. We helpen je dan om dit op een prettige manier op te lossen.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Geen antwoord op je vraag?

Neem contact op met onze community support
Mogelijk gemaakt door Zendesk