Te laat zijn

Tijdens de boekingsperiode zijn jij en de auto verzekerd. Het is daarom ook belangrijk dat je de tijden die bij de boeking horen aanhoudt. Wel is het zo dat je samen met de verhuurder afspraken kunt maken over later ophalen en eerder terugbrengen. Het is alleen niet mogelijk de auto eerder te halen of later terug te brengen in dat geval moeten jullie de boeking wijzigen.

Zie ook: 

Huurverzoek wijzigen

Het kan natuurlijk gebeuren dat een van jullie te laat is en daar is soms niets aan te doen. Als daar tijdig over wordt gecommuniceerd, hoeft dat geen probleem te zijn. Omdat je onderling afspraken maakt, bemoeien wij ons vanuit SnappCar hier niet mee. We gaan ervan uit dat jullie eventuele compensatie voor ongemak of gemiste huuropbrengsten onderling met elkaar regelen.

Mocht het echter op een vervelende manier lopen dan kun je natuurlijk altijd een klacht indienen. Dat kan via onze website. We helpen je dan om dit op een prettige manier op te lossen.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Geen antwoord op je vraag?

Neem contact op met onze community support
Mogelijk gemaakt door Zendesk