Algemeen boetebeleid voor verhuurders

Om deel te nemen aan SnappCar geef je jouw akkoord op de Algemene Voorwaarden. Hierbij inbegrepen zijn onderstaande boetes, die zijn bedoeld om ongemak voor zowel de verhuurder als de huurder te minimaliseren.

Wanneer je het niet eens bent met een opgelegde boete kun je uiteraard bij Support een klacht indienen, via het contactformulier.

In het geval van onenigheid tussen verhuurder en huurder vragen wij beide een verklaring aan ons voor te leggen. Voor zover mogelijk zal SnappCar dan een gepaste oplossing suggereren.

Voor verhuurders gelden de volgende boetes:

Reden

Boete

Boeking annuleren vóór betaling

Geen kosten

Verhuurder annuleert boeking (na betaling)

buiten 24 uur voor aanvang boeking: € 10 boete
binnen 24 uur voor aanvang boeking: �€ 75 boete

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Geen antwoord op je vraag?

Neem contact op met onze community support
Mogelijk gemaakt door Zendesk