Huurders - Wat is de status van mijn boeking?

De status van jouw boeking kun je terugvinden in Mijn Ritten – Boekingen. Openstaande huurverzoeken of boekingen waarvan de huurperiode nog niet is gestart zijn tevens terug te vinden in het Dashboard. Een boeking kan één van de volgende statussen hebben:

Niet verzonden

Je hebt een huurverzoek ingediend, maar deze is nog niet naar de verhuurder gestuurd, omdat jouw profiel nog niet helemaal compleet is. Wanneer je de ontbrekende gegevens invult, wordt jouw huurverzoek alsnog automatisch in behandeling genomen

In behandeling

Je hebt een huurverzoek gestuurd naar een verhuurder, maar deze heeft nog niet gereageerd. Even geduld hebben dus.

Afgewezen

Helaas heeft de verhuurder jouw verzoek niet geaccepteerd, je kunt een nieuw huurverzoek indienen bij een andere verhuurder!

Geaccepteerd

De verhuurder heeft jouw verzoek geaccepteerd. Tijd om de betaling in orde te maken en dan is de boeking definitief! Betalen kun je vanuit de link in de e-mail die je van ons hebt gekregen, of direct vanuit Mijn SnappCar.

Verlopen

De verhuurder heeft niet tijdig gereageerd of je bent te laat geweest met de betaling en de begintijd van de huurperiode is verstreken. Om een SnappCar te boeken kun je een nieuw huurverzoek insturen voor een later tijdstip.

Betaald

Je hebt de boeking betaald en ontvangt hier een e-mail van, nog even en je kunt jouw SnappCar ophalen! Je krijgt 30 min. voor de start ook een e-mail van ons met daarin de link naar het digitale SnappForm. Vergeet niet de check-in te doorlopen voordat je de auto meeneemt!

Huurperiode gestart

Je hebt de SnappCar inmiddels opgehaald, de huurperiode is begonnen! Wil je de SnappCar langer houden? Neem dan even contact op met de verhuurder en regel de verlenging via Mijn SnappCar. Je kunt een boeking eenmalig verlengen.

Huurperiode geëindigd

De huurperiode is afgelopen, nu nog even de check-out afronden een review schrijven. Heb je een leuke ervaring met jouw speciale SnappCar? We horen graag welk avontuur jij hebt beleefd met jouw SnappCar.

Transactie voltooid

De huurperiode is afgelopen, de verhuurder is uitbetaald en de extra gereden kilometers zijn verrekend. Je kunt deze gegevens terugvinden in de boeking-informatie bij Boekingen. Op naar je volgende SnappCar!

Geannuleerd

De boeking is geannuleerd. Dit kan zowel door jezelf, de verhuurder of SnappCar zijn gedaan. Waarom jouw boeking is geannuleerd kun je teruglezen in de e-mail die je van ons hebt ontvangen. Het annuleren van een betaalde boeking kan kosten met zich meebrengen. Deze vind je terug in ons boetebeleid.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Geen antwoord op je vraag?

Neem contact op met onze community support
Mogelijk gemaakt door Zendesk