Samenwerking met Allianz - Huurders

SnappCar werkt samen met verzekeraar Allianz!

Begin dit jaar zijn we verder uitgebreid om ons doel van 1% minder auto’s in Europa steeds dichterbij te brengen. Als onderdeel van deze uitbreiding werken we samen met verzekeraar Allianz. De uitbreiding van SnappCar brengt een aantal puzzels met zich mee. Uiteraard vinden we het belangrijk dat we een goede verzekering kunnen bieden tijdens de huur van jouw SnappCar!

Het nieuwe verzekeringsproduct biedt nog steeds dezelfde service en voordelen als voorheen: 24/7 pech hulp in heel Europa (nu verzorgd door Allianz Global Assistance),  volledig casco verzekerd tijdens de huur en een professionele, betrouwbare partner bij de verzekering van jouw SnappCar.

Verbonden bemiddelaar

SnappCar is een verbonden bemiddelaar van Allianz Nederland Schadeverzekering N.V.
Dit betekent dat SnappCar alleen verzekeringen van Allianz aanbiedt. Huurder en verhuurder sluiten bij elke boeking, door akkoord te gaan met de verzekeringsvoorwaarden, de verzekering direct af bij Allianz, waarbij de premie door de huurder (automatisch) wordt doorbetaald aan Allianz.

De belangrijkste wijzigingen voor huurders hebben met name betrekking tot het gemak waarmee je nu een SnappCar in het buitenland kunt huren. Hierdoor maken we autodelen nog makkelijker en kunnen we auto’s nu internationaal aanbieden!

Een overzicht van de belangrijkste onderdelen voor jou als huurder:

  • Je kunt nu in alle deelnemende SnappCar-landen auto’s huren: Nederland, Denemarken, Zweden en Duitsland! Je hebt alleen een SnappCar-account nodig!
  • De buitenlanddekking is vanaf 1 maart bij de prijs inbegrepen, een uitstapje over de grens is zo gepiept!

Mocht je nog vragen hebben na aanleiding van dit bericht? Check eerst even onderstaande FAQ! Is je vraag niet beantwoord neem dan contact op met ons Community Support Team via support@snappcar.nl o.v.v. Nieuwe verzekering.

FAQ:

Wat is de prijs van deze verzekering?

De prijs van de verzekering wordt niet gewijzigd per 1 maart, deze blijft hetzelfde.

Ik heb de Algemene Voorwaarden voor 1 maart geaccepteerd, moet ik dit nu opnieuw doen?

Nee, onze Algemene Voorwaarden zijn destijds al aangepast om aan te sluiten bij de nieuwe verzekering.

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Geen antwoord op je vraag?

Neem contact op met onze community support
Mogelijk gemaakt door Zendesk