Samenwerking met Allianz - Verhuurders

SnappCar werkt samen met Allianz! 

Begin 2016 zijn we verder uitgebreid om ons doel van 1% minder auto’s in Europa steeds dichterbij te brengen. Als onderdeel van deze uitbreiding werken we samen met verzekeraar Allianz. De uitbreiding van SnappCar brengt een aantal puzzels met zich mee. Uiteraard vinden we het belangrijk dat we een goede verzekering kunnen bieden tijdens de verhuur van jouw auto! Daarom hebben we gekozen voor een andere partner om ons hierbij te ondersteunen.

Verbonden bemiddelaar

SnappCar is een verbonden bemiddelaar van Allianz Nederland Schadeverzekering N.V.
Dit betekent dat SnappCar alleen verzekeringen van Allianz aanbiedt. Huurder en verhuurder sluiten bij elke boeking, door akkoord te gaan met de verzekeringsvoorwaarden, de verzekering direct af bij Allianz, waarbij de premie door de huurder (automatisch) wordt doorbetaald aan Allianz.

Het nieuwe verzekeringsproduct biedt nog steeds dezelfde service en voordelen als voorheen:  jouw auto is altijd beschermd inclusief jouw no-claim! Dankzij onze extra verzekeringslaag wordt jouw eigen verzekering tijdelijk on-hold gezet. Zo wordt jouw no-claim korting niet aangetast wanneer een huurder schade rijdt in jouw auto. Daarnaast is jouw auto volledig casco verzekerd tijdens de verhuur,  is er altijd een schadehersteller bij jou in de buurt en bieden we een professionele, betrouwbare partner bij de verzekering van jouw SnappCar.

Een overzicht van de belangrijkste wijzingen vanaf 1 maart 2016:

  • Maximaal verzekerde dekking is verhoogd van €70.000 naar €90.000
  • Schades worden afgehandeld bij alle garages die aangesloten zijn bij Topherstel. Dit is een nog breder netwerk van schadeherstellers, zo is er altijd één bij jou in de buurt.
  • Je kunt nu vanuit alle deelnemende SnappCar-landen huurders verwachten! Ook de mensen uit Denemarken, Zweden en Duitsland kunnen nu jouw auto huren.

Mocht je vragen hebben na aanleiding van dit bericht? Check eerst even onderstaande FAQ! Is je vraag niet beantwoord neem dan contact op met ons Community Support Team via support@snappcar.nl o.v.v. Nieuwe verzekering.

FAQ:

Wat is de prijs van deze verzekering?

De prijs van de verzekering wordt niet gewijzigd per 1 maart, deze blijft hetzelfde.

Ik heb de Algemene Voorwaarden voor 1 maart geaccepteerd, moet ik dit nu opnieuw doen?

Nee, onze Algemene Voorwaarden zijn destijds al aangepast om aan te sluiten bij de nieuwe verzekering.

 

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Geen antwoord op je vraag?

Neem contact op met onze community support
Mogelijk gemaakt door Zendesk