Digitale SnappForm - FAQ

Ik heb al een papieren SnappForm, welke moet ik gebruiken?
Het oude SnappForm zal niet meer geldig zijn, vlak voor de boeking ontvang je een uitnodiging via SMS en e-mail om de digitale check-in te starten. Wanneer de boeking al is gestart met een papieren SnappForm kun je deze natuurlijk ook sluiten met het papieren SnappForm.

 

Ik heb geen smartphone, wat moet ik doen?
Wanneer je geen smartphone hebt kun je de check-in/check-out ook via een computer voltooien. Ga naar de boeking en open de check-in/check-out.

 

De huurder en ik zijn het niet met elkaar eens, wat moeten we doen?
De boeking begint niet tot dat jullie het met elkaar eens zijn, komen jullie er echt niet uit neem dan contact op met ons Community Support Team. Wanneer de check-in niet is voltooid (vanwege bv. onenigheid) is de auto niet verzekerd als je de sleutels toch overdraagt. Alleen boekingen die via het check-in systeem zijn verlopen zullen door ons worden verwerkt.

 

Ik vind het digitale SnappForm maar niks ik wil het papieren SnappForm gebruiken!
Helaas, dit is niet mogelijk. Het is noodzakelijk dat je het nieuwe check-in/check-out systeem gebruikt anders is de auto niet verzekerd.

 

Het lijkt niet goed te werken, wat moeten we doen?
Als het systeem niet correct werkt vanwege een slechte internetverbinding, een error of een andere reden probeer dan eerst de desktop versie. Lukt dat ook niet neem dan contact op met ons Community Support Team.

 

Hoeveel tijd heb ik om de boeking te sluiten?
Een boeking blijft maximaal 48u 'open' na het einde van de boeking. In die periode hebben jullie allebei de mogelijkheid de check-out vragen te beantwoorden. Wanneer een van jullie iets heeft ingevuld en de ander niets worden de ingevulde waarden na 48u overgenomen en wordt de boeking daarmee gesloten.

 

Mocht je nog aanvullende vragen hebben over het digitale SnappForm, laat het ons weten via support@snappcar.nl o.v.v. Digitale SnappForm.

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Geen antwoord op je vraag?

Neem contact op met onze community support
Mogelijk gemaakt door Zendesk