Wanneer krijg ik wel/geen refund?

Wanneer je bij SnappCar een auto boekt kun je deze na betaling niet meer wijzigen. Wat wel kan is de boeking annuleren maar dan krijg je niet altijd je geld terug.

Geen refund

Heb je de boeking minder dan 24u voor aanvang van de boeking geannuleerd? Dan krijg je geen refund. 

Gedeeltelijke refund

Heb je de boeking langer dan 24u voor aanvang van de boeking geannuleerd? Dan krijg je een gedeeltelijke refund van het huurbedrag - 10 euro.

Volledige refund

Hebben wij of de verhuurder de boeking voor aanvang geannuleerd? Dan krijg je een volledige refund van het bedrag en is de boekingsperiode weer vrij. Dit bedrag wordt dan dezelfde dag nog teruggeboekt en staat na maximaal 2 werkdagen weer op je rekening.

Ik wil een boeking wijzigen!

Wil je de boeking wijzigen omdat je bijvoorbeeld een andere tijd de auto wilt huren? In dat geval kan de verhuurder het beste annuleren, jij krijgt dat een volledige refund en de boekingsperiode komt meteen weer vrij. In dit geval is er geen sprake van annuleringskosten.

Zie ook:

Algemeen boetebeleid voor huurders

Boeking wijzigen

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Geen antwoord op je vraag?

Neem contact op met onze community support
Mogelijk gemaakt door Zendesk