Help! Ik kom er niet uit!

Helemaal de weg kwijt, kun je het echt niet vinden of loop je helemaal vast? Heb je vragen over een boeking, betaling of account of is iets onduidelijk, neem dan contact op met ons Community Support Team! Waar kunnen we je mee helpen?

Het SnappCar Community Support team helpt iedere gebruiker graag verder. Er zijn geen domme vragen en iedereen is voor ons belangrijk. Om er voor te zorgen dat we een goede, snelle service kunnen bieden is het belangrijk om op een aantal zaken te letten voordat je belt, mailt of een postduif stuurt.

Algemene vragen

Het gros van de vragen dat we binnenkrijgen is al beantwoord worden in ons online Helpcenter. Deze hebben we zo ingericht dat er een aparte huurders-sectie is en een verhuurders-sectie zo vind je snel de relevante informatie die je zoekt!

Wanneer je ons mailt en een vraag wordt beantwoord in het Helpcenter kan het ook zijn dat je geen (persoonlijk) bericht terug krijgt.

Accountproblemen

Bij de registratie kan er wat mis zijn gegaan of misschien is je account wel ineens gedeactiveerd. Stuur dan een bericht naar support@snappcar.nl o.v.v. Account en een korte omschrijving van het probleem.

Problemen bij het uploaden van je rijbewijs? Stuur dan ook altijd de kopietjes mee zodat wij deze kunnen zien!

Zie ook:

Tips voor het rijbewijs

Help! Ik kan niet inloggen!

Boekingsproblemen

Is er iets onduidelijk of gaat er wat mis bij een boeking? Stuur dan een bericht o.v.v. Boeking + (boekingsnr) zodat wij er snel een blik op kunnen werpen!

Annuleren en/of wijzigen? Kijk dan eerst in het Helpcenter, hier vind je bijna alle informatie daarover.

Zie ook:

Eerste keer huren: hoe werkt het?

Eerste keer verhuren: hoe werkt het?

Pech of ongeval

Sta je met pech langs de weg of is er een noodsituatie ontstaan en kan de auto niet verder rijden? Bel dan het pechnummer en kies 1.

Zie ook: Wat te doen bij pech?

Tips & feedback

Heb je een goed idee of wil je jouw gebruikerservaring kwijt? Dat mag altijd maar zorg wel voor opbouwende kritiek en benoem ook de apparaten en browsers die je daarbij gebruikt. Zodoende kunnen we jouw tips écht gebruiken en het product verbeteren!

Dus wel:”Ik kan geen boekingen accepteren via mijn iPhone 6 in de Safari browser, via computer en Google Chrome werkt het wel.”

Maar geen: “Het werkt niet op mijn mobiel!

Toffe verhalen!

Natuurlijk horen we het ook graag als je iets leuks hebt meegemaakt tijdens de (ver)huur van je SnappCar! Een mooie bruiloft? Een te gekke vakantie of misschien wel ontzettend leuk contact met de (ver)huurder! Laat het ons weten via community@snappcar.nl!

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Geen antwoord op je vraag?

Neem contact op met onze community support
Mogelijk gemaakt door Zendesk