Schoonmaakkosten

Het is vervelend als een verhuurder SnappCar moet contacteren omdat de auto niet netjes is teruggebracht. We verwachten van onze huurders dat zij respectvol met de auto omgaan en deze in dezelfde staat terug brengen als dat ze de auto ontvangen hebben.

We vragen de verhuurder om foto’s te sturen van de situatie, beoordelen deze, en nemen vervolgens contact op met de huurder die verantwoordelijk was voor de auto tijdens deze boeking. We willen graag uitleg waarom de auto in een bepaalde staat is teruggebracht.

Wanneer ons oordeel is dat de auto een schoonmaak nodig heeft, dan kunnen we hiervoor een schoonmaakservice inzetten. De kosten hiervoor zullen worden geïncasseerd bij de verantwoordelijke huurder waarbij de schade is opgelopen, en zijn/haar account zal worden gedeactiveerd. Voor meer informatie over de extra kosten, ons boetebeleid vind je hier. 


Roken in de auto

Het is bij SnappCar niet toegestaan dat er gerookt wordt in de auto, als op het profiel van de auto staat aangegeven dat dit niet mag. 

Wanneer een verhuurder met ons contact opneemt vanwege een blijvende rookgeur in de auto, dan zullen wij contact opnemen met de verantwoordelijke huurder. We krijgen graag uitleg waarom de wensen van de verhuurder niet zijn gerespecteerd.

Als we genoeg bewijs hebben ontvangen van de verhuurder zullen wij een schoonmaakservice inzetten om de auto te ontgeuren. De kosten hiervoor zullen worden verhaald bij de huurder, omdat deze verantwoordelijk is voor de auto tijdens de boeking. Ook zal het account van de huurder worden gedeactiveerd.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0