Wat als de auto vies wordt teruggebracht?

Smerige auto

Als bij de check-out blijkt dat de auto smerig is, op een dusdanige manier dat er aanstoot aan kan worden gegeven, dan kunnen wij hiervoor ook een schoonmaakservice inzetten. Hiervoor geldt dat er zo snel mogelijk (max. 48 uur) na het uitchecken van de boeking contact moet worden opgenomen met de support van SnappCar.

We zullen contact opnemen met de huurder om te vragen naar een verklaring en zullen de kosten op de huurder verhalen als er genoeg bewijs is.

 

Roken in de auto

Voorkomen is beter dan genezen. Als jij niet wilt dat er in jouw auto niet gerookt wordt moet dit expliciet worden aangeven tijdens de check-in en sleuteloverdracht.

Wanneer er wel is gerookt in de auto, terwijl op het profiel van de auto aangegeven staat dat dat niet mag én je dit expliciet hebt aangegeven tijdens de sleuteloverdracht, kun je contact opnemen met de support van SnappCar. Doe dit zo snel mogelijk (max. 48 uur) na het uitchecken van de boeking.

Probeer zo duidelijk mogelijk te vertellen wat de klachten zijn. Lever hierbij alle mogelijke bewijzen aan. Denk bijvoorbeeld aan as of restanten van sigaretten. Stuur ons eventueel ook onderlinge berichten over deze kwestie die zijn verstuurd tussen huurder en jou als verhuurder. Zodra we al deze gegevens hebben, nemen we contact op met de huurder van de boeking. We geven diegene de mogelijkheid om uit te leggen waarom er gerookt is in de auto, ondanks dat dit niet mag.

Als er genoeg bewijs is aangeleverd, dan kunnen we een schoonmaakservice inzetten. Zij zullen een afspraak met de gedupeerde maken om de auto grondig schoon te maken en de rookgeur te verwijderen. De kosten voor de schoonmaak worden vervolgens bij de huurder verhaald.