Vul hier jouw vraag in:

Moet ik een borg betalen om te kunnen huren bij SnappCar?

Om te huren bij SnappCar betaal je in een aantal gevallen borg.

Je betaalt deze borg wanneer je jouw boeking betaalt en deze wordt vervolgens bewaard op je SnappCar profiel. 

De borg wordt niet gebruikt voor het verrekenen van eventuele openstaande betalingen, deze kun je voldoen via je profiel. Wanneer je besluit SnappCar (voorlopig) niet meer te gaan gebruiken, kun je je borg terug vragen via je profielinstellingen. Een verzoek tot teruggave van de borg kun je indienen 10 weken* nadat je laatste huur is afgerond terugstorten en indien er geen extra kosten zijn ontstaan. 

Wanneer je gebruik maakt van onze website, klik dan rechtsboven op je profielfoto en selecteer 'Profiel bewerken' in het menu. Op je profielpagina zie je aan de linkerkant een tab 'Borg', hier kun je de teruggave van je borg aanvragen, wanneer je voldoet aan de vereisten voor teruggave. Let op: voor het terugbetalen van de borg hebben wij je bankgegevens nodig. Je kunt je IBAN rekeningnummer invullen via het tab  'Uitbetalingsinstellingen' aan de linkerkant.

Wanneer je de SnappCar app gebruikt, kun je klikken op de 'Profiel' sectie en dan op 'Borg'. Hier vind je de mogelijkheid om de teruggave van je borg aan te vragen.

Lukt het (nog) niet om de borg terug te vragen? Dan voldoe je op dat moment nog niet aan de voorwaarden voor teruggaaf. 

Wanneer je het verzoek voor teruggave van de borg met succes hebt aangevraagd, betalen wij binnen uiterlijk 14 dagen de betaalde borg aan je terug.

 

*: voor borg die betaald is vóór 28 juli 2020 geldt een terugvraagtermijn van 17 dagen

Heb je nog meer vragen?
Een aanvraag indienen