Moet ik een borg betalen om te kunnen huren bij SnappCar?

Om te huren bij SnappCar betaal je alleen een borg wanneer je jonger bent dan 27 jaar. Deze borg betaal je voor aanvang van je boeking en blijft in stand zolang je huurt via SnappCar. Op grond van onze Algemene Voorwaarden mogen wij in bepaalde gevallen geld incasseren van je bankrekening bijvoorbeeld om kosten voor extra gereden kilometers of eigen risico na schade te innen. De borg wordt in beginsel niet gebruikt voor de betaling van deze kosten.

Heb je een borg betaald en wil je deze terugvragen? Bijvoorbeeld wanneer je besluit om (voorlopig) geen gebruik meer te maken van SnappCar. Het terugvragen van de borg kun je regelen via je profiel.

Wanneer je gebruik maakt van ons website, klik dan rechtsboven op je profielfoto en selecteer 'Profiel bewerken' in het menu. Op je profielpagina zie je aan de linkerkant een tab 'Borg', hier kun je de teruggave van je borg aanvragen, wanneer je voldoet aan de vereisten voor teruggave. Let op: je kunt je IBAN rekeningnummer invullen bij 'Uitbetalingsinstellingen' via het tab aan de linkerkant.

Wanneer je de SnappCar app gebruikt, kun je klikken op de 'Profiel' sectie en dan op 'Borg'. Hier vind je de mogelijkheid om de teruggave van je borg aan te vragen.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen