Je account is niet geverifieerd als je het verificatieproces niet hebt voltooid. Om het proces te voltooien, log je in op je profiel via onze app of op de website. Ga naar ‘Verificatie’ om het proces te starten. Als er zich problemen voordoen tijdens het proces, kan dit verschillende oorzaken hebben, afhankelijk van de stap waar je je momenteel in bevindt.
Verificatie rijbewijs: Zorg ervoor dat je duidelijke foto's maakt, zonder flitser. Het is toegestaan (en wordt door ons aangemoedigd) om je foto en BSN op je rijbewijs af te plakken, maar houd er rekening mee dat het documentnummer zichtbaar moet zijn. Als je geen Europees rijbewijs hebt, ben je niet in staat om je aan te melden bij SnappCar. Bekijk dit artikel voor meer informatie. Als je rijbewijs geen vervaldatum heeft, moet je een formulier met extra gegevens in vullen. Bekijk dit artikel hoe je dat doet. Betalingsverificatie: Als je een gedeelde bankrekening hebt, kan het zijn dat ons systeem de namen op de rekening niet goed kan uitlezen. Helaas is er niets dat we hieraan kunnen doen. Je moet betalen met een account op jouw naam, dit betekent dat je geen zakelijke bankrekening kan gebruiken. Gebruik je persoonlijke account. Op het moment dat je voor de verificatie toch een zakelijke of een EN/OF rekening gebruikt, dan worden de kosten voor de verificatie automatisch aan je teruggestort. Je kunt géén verificatie doen met een (prepaid) creditcard.