Hoe wordt mijn schade behandeld?

De schadebehandeling kan worden onderverdeeld in drie delen:

Huurder en verhuurder informeren Allianz Allianz voert onderzoek uit Allianz bepaalt aansprakelijkheid en afhandeling

Alle communicatie verloopt via e-mail, hoewel Allianz via telefoon contact kan opnemen met de verhuurder.

Stap 1: De schade wordt gemeld in de app (of de browserversie) bij de check-out. Meer informatie over het melden van een schade vind je hier.

Stap 2: houdt in dat huurder en verhuurder automatisch bericht krijgen van het schadenummer bij Allianz. Als u vragen heeft over uw geval, dit nummer te vermelden in uw communicatie met Allianz.

Stap 3: Allianz zal de verhuurder op de hoogte stellen van het besluit omtrent de dekking van de schade. SnappCar zal dan de huurder informeren over de hoogte van de kosten die wij zullen aftrekken, met een maximum van het eigen risico per schade evenement. Meer informatie over het eigen risico vind je hier.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen