Huurders zijn aansprakelijk voor alle verkeersovertredingen die worden gepleegd tijdens een huurperiode. Als je een verkeersboete ontvangt die een huurder tijdens een verhuur veroorzaakt heeft, raden wij je aan om dit onderling te regelen met jouw huurder. We raden je aan om een foto van de bekeuring mee te sturen en hierbij eveneens een betaaltermijn te noemen, bijvoorbeeld een week. Houd hierbij rekening met de uiterlijke betaaltermijn van de instantie waarvan jij de bekeuring hebt ontvangen. De huurder kan namelijk niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele extra kosten die ontstaan indien de boete niet op tijd is betaald. Mocht de huurder niet reageren of betalen, dan kan SnappCar proberen te bemiddelen. Indien de huurder niet reageert of niet betaalt, stuur dan de verkeersboetes en het bewijs van de correspondentie tussen jou en de huurder naar SnappCar Community Support via dit formulier en wij zullen het bedrag naar jou overmaken en incasseren bij de huurder. Jij wordt door ons betaald en wij handelen het af met de huurder.