Waar ben je naar op zoek?

Kan ik mijn boeking aanpassen?

Het direct aanpassen van de datum of tijden van een boeking is helaas niet mogelijk. Dit heeft, onder andere, te maken met de verzekering die reeds voor de ingevoerde periode is vastgelegd.

Ons platform biedt daarnaast helaas (nog) geen technische ondersteuning om tijden aan te passen.

Het versturen van een verlengingsverzoek is wel mogelijk. Meer hierover lees je hier.

 

Startdatum/starttijd wijzigen
Wil je de startdatum of -tijd van jouw boeking wijzigen? Buiten 24 uur voor aanvang van de boeking kun je kosteloos annuleren. Je ontvangt dan de betaalde huursom van ons terug en je kunt direct een nieuwe boeking maken voor de juiste datum en tijd.

Wanneer je jouw boeking binnen 24 uur voor aanvang van de boeking annuleert, ontvang je geen restitutie. Wij betalen de volledige verhuuropbrengst uit aan de verhuurder.

Willen jullie binnen 24 uur voor aanvang van de huurperiode de tijden van een boeking wijzigen? Dit kan alleen wanneer wij tijdig, via ons Contactformulier, een verzoek hebben ontvangen van de verhuurder om de boeking kosteloos te annuleren. 

Ons Support team zal dit verzoek zo spoedig mogelijk in behandeling nemen. Wanneer wij het verzoek niet tijdig in behandeling hebben kunnen nemen, is er geen recht op restitutie.

Let op: verzoeken voor reeds geannuleerde boekingen kunnen wij niet in behandeling nemen.

De check-in van de boeking is 30 minuten voor aanvang beschikbaar.

 

 

 

 

Heb je nog meer vragen?
Een aanvraag indienen