Waar ben je naar op zoek?

Indienen verkeersboete

Wat vervelend dat je een verkeersboete hebt ontvangen!

Heb je de huurder gevraagd om direct aan jou te betalen? Doe dit altijd eerst: ervaring leert dat dit het makkelijkst én het snelst gaat. We raden je aan om dit via de SnappCar app én WhatsApp te sturen en hierbij een foto van de bekeuring mee te sturen. Vermeld hierbij eveneens een betaaltermijn, bijvoorbeeld binnen maximaal één week. Houd hierbij rekening met de uiterlijke betaaltermijn van de instantie waarvan jij de bekeuring hebt ontvangen. 

Lukt het niet om de afhandeling van de bekeuring onderling te regelen?

Gebruik dan onderstaand formulier om de boete naar ons toe te sturen. We nemen deze dan zo spoedig mogelijk in behandeling en laten je weten wanneer wij deze hebben verwerkt. . Heb je meer dan 3 boetes ontvangen van dezelfde boeking? Dan hoef je onderstaand formulier niet in te vullen, maar neem dan contact op met ons Community Support Team via de chat. 

Hou de volgende gegevens bij de hand:

  1. Boekingsnummer
  2. Kenteken van jouw auto
  3. Screenshot(s) van de voor- en eventuele achterkant van de boete
  4. Screenshot(s) van je WhatsApp/SMS bericht aan de huurder

NB. Zonder bewijs kunnen wij helaas de aanvraag niet in behandeling nemen.

Klik hier als je het formulier vanuit de SnappCar App wil invullen

Vul hier het formulier in: