Waar ben je naar op zoek?

Contact SnappCar Support

Hieronder vind je de contactgegevens voor elk land waarin wij actief zijn:

 

Nederland

Community Support

Ons Support team is elke dag van maandag tot en met zondag van 07.00-00.00u telefonisch bereikbaar voor huurders en verhuurders in een actieve boeking.

Wil je contact met ons opnemen? Wij bieden telefonische support direct via de app wanneer je je in een actieve boeking bevindt. Je vindt de contactbutton in onze app door naar Boekingen te gaan -> Klik op de actieve boeking -> Scroll naar beneden naar deze pagina.

  • Pechhulp: Sta je met pech of kan de auto door schade niet meer rijden? Bel ons via de button en kies optie 1. Je wordt dan direct doorgeschakeld naar de SnappCar Pechhulp service (24/7 bereikbaar), vermeld hierbij het kenteken en boekingsnummer.

Contact_Support_NL.png

Stap 1: Navigeer naar de boekingen in het menu hieronder

Stap 2: Klik op de actieve boeking 

Stap 3: Scroll naar beneden waar je de "Neem contact op met Support" knop ziet

 

 

                             1.                                                                                                          2.                           Contact3.png                                           1203BB64-FA28-4E1B-A2F0-6BA32C744A31_1_201_a.jpeg 

 

 

                                  3. 

Contact_Support_NL.png

 

Heb je support nodig, maar heb je geen actieve boeking? Kijk dan in ons Helpcenter, hierin vind je antwoorden op veelgestelde vragen! Hier vind je uitgebreide informatie over hoe SnappCar werkt en geven we informatie over je profiel en boekingen.

Allianz
Heb je een specifieke vraag over de afhandeling of status van een schade? Dan vragen wij je aan om contact op te nemen met de verzekeringsmaatschappij Allianz.
Stuur dan een e-mail, onder vermelding van het schadenummer, naar
 schadeservice@allianz.nl  

 

Pers contact
Bezoek onze perspagina via: press.snappcar.nl

 

Duitsland

Wij bieden Engelstalige support voor actieve boekingen van maandag tot en met zondag van 07.00-00.00u.

Wil je contact met ons opnemen? Wij bieden telefonische support direct via de app wanneer je een actieve boeking hebt. Je vindt de contactbutton in onze app door naar Boekingen te gaan -> Klik op de actieve boeking -> Scroll naar de "Neem contact op met Support" knop 

  • Pechhulp: Sta je met pech of kan de auto door schade niet meer rijden? Bel ons via de button en kies optie 1. Je wordt dan direct doorgeschakeld naar alarmcentrale van Allianz Global Assistance (24/7 bereikbaar), vermeld hierbij het kenteken en boekingsnummer.

Heb je support nodig, maar heb je geen actieve boeking? Kijk dan in ons Helpcenter, hierin vind je antwoorden op veelgestelde vragen! Hier vind je uitgebreide informatie over hoe SnappCar werkt en geven we informatie over je profiel en boekingen.