Waar ben je naar op zoek?

FAQ - Prijsaanpassing 1 november 2022

Per 1 november 2022 veranderen wij onze prijzen. Hier lees je alles wat je erover moet weten. 

 

Wat worden de nieuwe prijzen?

De SnappCar Fee wordt verhoogd van 12,5% naar 13,5% van de dagprijs van de auto. Dit geldt voor zowel huurders als verhuurders. (De prijsverhoging geldt alleen voor SnappCar gebruikers in Nederland). 

 

Wanneer gaat de prijsaanpassing in?

De prijsaanpassing gaat in op 1 november 2022.

 

Verandert de verzekerings fee ook?

De prijs voor de verzekering blijft gelijk. Echter het tarief voor pechhulpservice wordt verhoogd van € 1 naar € 1,50 per dag voor pechhulp binnenland en van €6,- naar €6,50 voor pechhulp Europa. 

 

Ik heb al een betaalde boeking, wat gebeurt er met de prijs?

De prijs van reeds betaalde boekingen blijft onveranderd. Houd er wel rekening mee dat als je de boeking annuleert om de tijden van het ophalen/afzetten te wijzigen, de nieuwe boeking de nieuwe tarieven zal hebben als je het verzoek na 31 oktober verstuurt. 

 

Waarom verhogen wij onze prijzen?

Wij verhogen onze prijzen omdat de kosten voor het runnen van ons platform de laatste periode flink zijn toegenomen. Onze pechhulpverlener en technologiepartners hebben hun prijzen al verhoogd en de meeste van onze andere kosten stijgen ook. We hebben geprobeerd om de impact op onze gebruikers zo klein mogelijk te houden en om de prijsverhoging zo eerlijk mogelijk te verdelen tussen onze huurders en verhuurders. Het verhogen van de prijzen stelt ons in staat de kwaliteit van ons platform te blijven verbeteren door onder meer het verbeteren van de app, ruimere openingstijden voor de klantenservice, en nieuwe Keyless technologie. 

Heb je nog meer vragen?
Een aanvraag indienen