SnappCar.nl
Nederlands
Dansk
Deutsch
English (US)
Stel hier jouw vraag
Aanmelden
Meer info >
NL
Waar ben je naar op zoek?
SnappCar
Voor huurders
Het betalen van jouw boeking
Mijn betaling is mislukt, wat nu?
Ons prijsmodel en eventuele toeslagen
Welke betaalmethodes accepteren jullie?
-2
Borg betalen bij Snappcar
-10
Kan ik mijn eigen risico verlagen?
-1
Waarom verschilt de hoogte van mijn eigen risico per boeking?
Hoe wordt de hoogte van de SnappCar Fee en verzekeringsvergoeding bepaald?
-5
Waarom betalen zowel de huurder als de verhuurder de Snappcar fee en de verzekeringsvergoeding?
-1
Waarom moet ik betalen voor zowel de service en verzekeringskosten?
2
Wat zijn de ‘servicekosten’?
-3
Kan ik mijn eigen risico verlagen nadat ik mijn boeking heb betaald?
-1
Moet ik extra betalen als er schade ontstaat tijdens mijn huur?
Wat gebeurt er als ik pech krijg met mijn auto tijdens mijn huurperiode?
Waarom kan ik mijn eigen risico niet verlagen?
Wat is het eigen risico?
-2
Hoe wordt de verzekeringsvergoeding berekend?
Kan SnappCar een factuur voor mij leveren?
-3
Kan ik mijn eigen risico verlagen na het betalen van de huurperiode?
Wat gebeurt er als er na mijn huurperiode een boete binnenkomt?
2
Kan ik extra betalen voor een onbeperkt aantal vrije kilometers?
Moet ik extra betalen voor extra gereden kilometers?
-1
Moet ik extra betalen als de auto kapot gaat tijdens mijn huurperiode?
Moet ik apart betalen voor de verzekering?
-1
Wat is inbegrepen in de huurprijs?
Kan ik contant betalen?
Kan ik huren bij SnappCar zonder internetbankieren?
Wat zijn de kortingen voor verhuren die korter of langer dan een dag duren?
Hoe wordt het verhuurdagen berekend?
Hoe wordt de dagprijs van een auto bepaald?
Hoe wordt de huurprijs berekend?
1
2
›
»