SnappCar.nl
Nederlands
Dansk
Deutsch
English (US)
Stel hier jouw vraag
Aanmelden
Meer info >
NL
Waar ben je naar op zoek?
SnappCar
Voor verhuurders
Tijdens jouw verhuur
Wat gebeurt er als mijn auto pech krijgt tijdens de huurperiode?
-1
Kan een huurder een boeking verlengen?
-3
Waarom moet ik het brandstofniveau bij het in- en uitchecken registreren als SnappCar geen rol speelt in de brandstofverwerking?
2
Moet ik de reparatiekosten vooraf betalen?
Krijg ik een vervangende auto terwijl mijn auto wordt gerepareerd?
-4
Hoe kan ik contact opnemen met de verzekeringsmaatschappij?
Krijgt een huurder meer vrije kilometers als de boeking wordt verlengd?
Hoe wordt de prijs van een verlenging berekend?
-1
Wat moet ik doen als er een huurder een verlenging heeft aangevraagd, maar ik wil de auto terug?
Hoe werkt een verlenging?
1
Compenseert SnappCar mij voor de brandstof die de huurder verbruikt?
Is brandstof inbegrepen in de prijs voor de huurder?
1
Wie is verantwoordelijk voor verkeersboetes die ik kreeg tijdens mijn Keyless boeking?
-1
Waar kan ik het boetebeleid zien voor slecht gedrag?
Wie is verantwoordelijk voor parkeerboetes die onstaan na afloop van de boekingsperiode?
Heeft SnappCar een boetebeleid voor onwenselijk gedrag?
-1
Ik wil in bezwaar gaan tegen een verkeersboete die als gevolg van het rijgedrag van de huurder is uitgegeven, waar kan ik dit doen?
Houdt SnappCar automatisch verkeersboetes in bij de huurder die tijdens mijn huurperiode zijn ontstaan?
Wie ontvangt een verkeersboete veroorzaakt tijdens mijn huur: ik of de huurder?
Moet ik contact opnemen met de huurder, als ik weet dat deze een boete heeft veroorzaakt tijdens de huurperiode?
De huurder heeft mij niet op tijd betaald voor een verkeersboete veroorzaakt tijdens een huurperiode en het bedrag is hierdoor verhoogd. Ben ik verantwoordelijk voor het gehele bedrag?
Mag ik de huurder vragen om het bedrag van de boete direct aan mij te betalen, zodat ik de boete kan betalen?
Wat moet ik doen als een huurder in bezwaar wil gaan tegen een boete die is veroorzaakt tijdens een huurperiode?
Als het SnappCar niet lukt om geld te incasseren bij een huurder voor een boete ontstaan tijdens een huurperiode, krijg ik dat bedrag dan wel overgemaakt?
1
Compenseert SnappCar mij voor de tijd die ik moet besteden aan het regelen van een door de huurder veroorzaakte verkeersboete?
Moet ik een ontvangen verkeersboete direct betalen?
Ben ik verantwoordelijk voor een verkeersboete die de huurder veroorzaakt tijdens een huurperiode?
Kan SnappCar helpen als mijn huurder een verkeersboete veroorzaakt tijdens de huurperiode?
Wat gebeurt er als mijn huurder een verkeersboete veroorzaakt tijdens de huurperiode?
2
Maakt Allianz de kosten voor reparatie van schade ontstaan tijdens een huurperiode direct naar mij over?
1
2
›
»