SnappCar.nl
Nederlands
Dansk
Deutsch
English (US)
svenska
Stel hier jouw vraag
Aanmelden
Meer info >
NL
Waar ben je naar op zoek?
SnappCar
Voor huurders
Tijdens jouw boeking
Hoe werkt de check-in bij een Keyless auto?
Moet ik een schadeformulier invullen als er schade ontstaat tijdens mijn huurperiode?
Kan ik mijn boeking verlengen?
Hoe werkt de check-in?
1
Wat moet ik doen bij de check-out met SnappCar Keyless?
1
Kan ik de autosleutels gebruiken "normaal" gebruiken tijdens een Keyless boeking?
1
Hoe sluit ik mijn SnappCar Keyless-auto?
Wat moet ik doen als ik mijn SnappCar Keyless-auto niet kan vinden aan het begin van de huurperiode?
-1
Wat moet ik doen als mijn SnappCar Keyless-auto niet open gaat?
-1
Is mijn boeking anders met SnappCar Keyless?
Is het huren van een auto met SnappCar Keyless duurder?
Wat kan ik doen met SnappCar Keyless?
Moet ik uitchecken als mijn auto tijdens de verhuurperiode pech krijgt en niet verder kan rijden?
Mijn gehuurde auto voelt niet veilig om in te rijden, wat moet ik doen?
Wat gebeurt er als de auto niet ter plekke gerepareerd kan worden bij pech?
Krijg ik een overnachting vergoed als mijn auto pech heeft?
Wat kun je verwachten indien je pechhulp hebt afgenomen voor je boeking bij SnappCar?
Moet ik eigen risico betalen als er schade onstaat tijdens mijn huurperiode?
Wat is een eigen risico?
Ben ik aansprakelijk als mijn auto beschadigd wordt door iemand tijdens mijn huurperiode?
De verhuurder heeft contact met mij opgenomen na de huurperiode vanwege een schade die is gevonden, wat moet ik doen?
Hoe regel ik de afwikkeling van een schade met de verhuurder?
Kan ik blijven rijden nadat een schade ontstaan is tijdens mijn huurperiode?