Waar ben je naar op zoek?
Beginnen bij SnappCar
- Kan ik de verificatiekosten met een buitenlands rekeningnummer of met een en/of bankrekening betalen?
- Contact SnappCar Support
- De verificatie van jouw SnappCar account
- Kom ik in aanmerking om mij te registreren bij SnappCar?
- Wat betekent verificatie?
- Mijn gedeelde bankrekening is niet geaccepteerd bij de betalingsverificatie. Wat nu?
Het maken van een boeking
Het betalen van jouw boeking
- Welke betaalmethodes accepteren jullie?
- Moet ik een borg betalen om te kunnen huren bij SnappCar?
- Kan ik mijn eigen risico verlagen?
- Waarom verschilt de hoogte van mijn eigen risico per boeking?
- Hoe wordt de hoogte van de SnappCar Fee en verzekeringsvergoeding bepaald?
- Waarom betalen zowel de huurder als de verhuurder de Snappcar fee en de verzekeringsvergoeding?
Tijdens jouw boeking
- Moet ik een schadeformulier invullen als er schade ontstaat tijdens mijn huurperiode?
- Kan ik mijn boeking verlengen?
- Wat moet ik doen bij de check-in en check-out van een SnappCar Keyless-boeking?
- Kan ik de autosleutels gebruiken "normaal" gebruiken tijdens een Keyless boeking?
- Hoe sluit ik mijn SnappCar Keyless-auto?
- Wat moet ik doen als ik mijn SnappCar Keyless-auto niet kan vinden aan het begin van de huurperiode?
Na jouw boeking
Account
Info voor nieuwe verhuurders
Online zetten van jouw auto
Het verhuren van jouw auto
- Technische Keyless informatie en FAQ
- Waarom werd mijn auto offline gehaald nadat ik een boeking heb geannuleerd?
- Hoe voorkom ik het moeten annuleren van een boeking?
- Moet ik contact opnemen met de huurder wanneer ik een boeking wil annuleren?
- Zijn er annuleringsvoorwaarden?
- Ontvangt de huurder zijn of haar geld terug als ik een boeking annuleer?
Tijdens jouw verhuur
- Wat gebeurt er als mijn auto pech krijgt tijdens de huurperiode?
- Kan een huurder een boeking verlengen?
- Waarom moet ik het brandstofniveau bij het in- en uitchecken registreren als SnappCar geen rol speelt in de brandstofverwerking?
- Moet ik de reparatiekosten vooraf betalen?
- Krijg ik een vervangende auto terwijl mijn auto wordt gerepareerd?
- Hoe kan ik contact opnemen met de verzekeringsmaatschappij?
Na jouw verhuur
- Ik vond een schade na de check-out, hoe kan ik dit melden?
- Wat gebeurt er als als ik een verkeersboete krijg die door een huurder is veroorzaakt?
- Wat moet ik doen als de huurder en ik hebben een geschil hebben met betrekking tot brandstof?
- Wanneer ontvang ik mijn verhuurvergoeding?
- Wanneer ontvang ik de opbrengst voor extra gereden kilometers?
- Indienen verkeersboete