Naar de hoofdinhoud

Hoe vraag ik mijn borg terug?

Meer dan 3 maanden geleden bijgewerkt

We houden de borg tot 72 uur na de boeking vast. Dit doen we omdat binnen deze termijn nog een schademelding of een ander probleem kan optreden waardoor we boeking nog niet volledig financieel kunnen sluiten. Na 72 uur kan je je borg terugverzoeken op deze manier:

Via de app:

  1. Ga naar je profiel rechtsonder

  2. Kies ‘Borg’

  3. Dien daar je verzoek in

🔔 Let op: Vul je IBAN in bij je betaalinstellingen, anders kunnen we het bedrag niet terugstorten.

Via de website:

  1. Klik rechtsboven op je profielfoto

  2. Kies ‘Profiel bewerken’

  3. Ga in het linkermenu naar ‘Borg’

  4. Dien daar je verzoek in

Lukt het niet om je borg terug te vragen?

Dan is er meestal een reden:

  • De 72 uur na afloop van je boeking zijn nog niet verstreken

  • Je hebt nog geen actief verzoek geplaatst voor een borgrefund

  • Je betaalinstellingen zijn nog niet volledig ingevuld

  • Je hebt nog een toekomstige boeking openstaan

  • Er loopt nog een schadeproces

  • Er staan nog openstaande betalingen in je profiel

Heb je de borg wel aangevraagd, maar nog niet ontvangen?

Houd er rekening mee dat het tot 3 werkdagen kan duren voordat het bedrag op je rekening staat. Heb je daarna nog niets ontvangen? Neem dan contact op met Support.

Was dit een antwoord op uw vraag?