Naar de hoofdinhoud

Contact SnappCar Support

Meer dan 2 maanden geleden bijgewerkt

Nederland

Ons Supportteam is bereikbaar voor huurders en verhuurders met een actieve boeking, van maandag t/m zondag, 07.00–23.00 uur.

📞 Telefonisch contact is alleen mogelijk tijdens een actieve boeking. Je belt ons direct via de app:

  1. Open de SnappCar app

  2. Ga naar Boekingen

  3. Klik op je actieve boeking

  4. Scroll naar beneden en kies ‘Neem contact op met Support’

Pech onderweg? Kies in het belmenu optie 1. Je wordt direct doorgeschakeld naar onze SnappCar Pechhulp (24/7 bereikbaar). Vermeld het kenteken en boekingsnummer.

Geen actieve boeking? Dan zijn we het beste bereikbaar via de chat in de app. Je kunt ook terecht in ons Helpcenter voor veelgestelde vragen.

Schadevraag? Stuur een e-mail naar schadeservice@allianz.nl en vermeld daarbij altijd het schadenummer.

Perscontact Bezoek onze perspagina: press.snappcar.nl

Duitsland

Wij bieden Engelstalige support voor actieve boekingen van maandag t/m zondag, 07.00–23.00 uur.

📞 Telefonisch contact is alleen beschikbaar tijdens een actieve boeking. Je belt ons via de app:

  1. Open de SnappCar app

  2. Ga naar Boekingen

  3. Klik op je actieve boeking

  4. Scroll naar beneden en kies ‘Neem contact op met Support’

Pech onderweg? Kies optie 1. Je wordt doorgeschakeld naar Allianz Global Assistance (24/7 bereikbaar). Vermeld het kenteken en boekingsnummer.

Geen actieve boeking? Gebruik de chat in de app of raadpleeg ons Helpcenter.

Was dit een antwoord op uw vraag?