Naar de hoofdinhoud

Contact SnappCar Support

Support & Pechhulp via SnappCar

Meer dan 2 maanden geleden bijgewerkt

Telefonische support

Support is uitsluitend telefonisch bereikbaar tijdens een actieve boeking, dagelijks van 07.00 tot 23.00 uur.

Tijdens een boeking vind je de contactbutton in de SnappCar app:

  1. Ga naar Boekingen

  2. Selecteer je actieve boeking

  3. Scroll naar beneden naar “Neem contact op met Support”

Bij pech kies je optie 1 in het belmenu om direct te worden verbonden met SnappCar Pechhulp (24/7 bereikbaar). Vermeld het kenteken en boekingsnummer.

Buiten actieve boeking

Heb je een vraag buiten een actieve boeking? Dan kun je het beste gebruikmaken van de chatfunctie in de app of raadpleeg het Helpcenter.

Schadevragen (Allianz)

Heb je een vraag over een schadezaak? Neem dan rechtstreeks contact op met Allianz: E-mail: schadeservice@allianz.nl. Vermeld altijd het schadenummer in je bericht.

Perscontact

Voor mediaverzoeken kun je terecht op: press.snappcar.nl

Was dit een antwoord op uw vraag?