Huurders- Wat te doen bij schade?

Mocht er schade zijn ontstaan tijdens de boeking, dan kun jij dit op de volgende wijze aan ons melden.

Na afloop van de huurperiode doorloop je samen met de verhuurder de check-out en noteren jullie de nieuwe schade d.m.v. het toevoegen van foto's en een korte toedrachtsomschrijving. Wanneer er nieuwe schades zijn toegevoegd bij het uitchecken, dan ontvangt ons Community Support team daar direct een melding van. Na deze melding, zal Allianz binnen 2 werkdagen contact opnemen met de verhuurder om het schadeproces met hem door te nemen. 

Alleen wanneer er sprake is van een aanrijding waarbij een derde partij bij is betrokken, is het noodzakelijk dat het schadeformulier volledig wordt ingevuld. Wanneer er sprake is van een eigen risico, dan zullen wij dit achteraf in rekening brengen, uiteraard ontvang je hier bericht van.

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Geen antwoord op je vraag?

Neem contact op met onze community support
Mogelijk gemaakt door Zendesk