Waar ben je naar op zoek?

Ik vond een schade na de check-out, hoe kan ik dit melden?

Als een huurder een schade veroorzaakt dient de huurder deze aan te geven tijdens de check-out. Mocht je er als verhuurder op een later moment toch nog achter komen dat een huurder een schade heeft veroorzaakt en deze niet heeft gemeld tijdens de check-out, dan hanteert Allianz de volgende regels:

Het is verplicht om duidelijke foto’s te maken tijdens het in- en uitchecken via de SnappCar App. Als het een auto met SnappCar Keyless betreft dan is de huurder verplicht foto’s te maken en nieuwe schades te melden tijdens het in- en uitchecken. Zijn er geen foto’s en kan de verhuurder binnen de meldingstermijn, vermeld in het polisblad van Allianz, gemeld worden bij SnappCar, dan wordt de schade alsnog in behandeling genomen en wordt deze mogelijk verhaald op de huurder.

Wil je een schade melden die niet tijdens de check-out is doorgegeven, maar wel binnen 48 uur na afloop van de boeking is geconstateerd? Vul dan dit formulier in.

NB. Schades die ná de meldingstermijn worden ingediend, zullen worden afgewezen.

 

 

Heb je nog meer vragen?
Een aanvraag indienen